Prelegenci
Gniew (woj. pomorskie)

C I K M P R S T Ż
Jarosław Potarzycki

Jarosław Potarzycki

Katedra Chemii Rolnej i Biogeochemii Środowiska, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu 

Katedra Chemii Rolnej i Biogeochemii Środowiska, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

Nauczyciel akademicki z 30 letnim stażem. Prowadzi zajęcia dydaktyczne na kierunkach Rolnictwo i Ochrona Środowiska.

Autor ponad 70 oryginalnych prac twórczych, publikowanych w czasopismach polskich i zagranicznych oraz licznych rozdziałów w monografiach i prac popularno naukowych. Według bazy Web of Science posiada indeks Hirscha = 7; ma łącznie 217 cytowań (bez autocytowań 194).

Wiodącym kierunkiem badań jest kontrola efektywności azotu w warunkach bilansowania nawożenia składnikami drugoplanowymi  i mikroelementami, w kontekście reakcji plonotwórczej roślin i rozpraszania tego składnika w agroekosystemie. Zajmuje się zagadnieniami związanymi z nawożeniem kukurydzy, zbóż, rzepaku ozimego i ziemniaków w powiązaniu z rolą wapnia, siarki, magnezu i mikroelementów w realizacji potencjału plonotwórczego roślin.

Prywatnie: szczęśliwy mąż, ojciec i dziadek, lubiący podróże. Fan piłki nożnej.

Bierze udział w sesjach:

  • Hybrydowa ochrona

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Hybrydowa ochrona

    • Ochrona pszenicy i rzepaku w połączeniu z biopreparatami – innowacyjne rozwiązania
    • Maksymalizacja plonu pszenicy i rzepaku – czy to konieczność przy obecnych kosztach produkcji?
    • Firmy fitofarmaceutyczne wobec holistycznego podejścia do ochrony – porady 

     

    9.10-09.40 | Wykład 
    Maksymalizacja plonu zbóż i rzepaku a hybrydowa ochrona

    9.40-9.55 | Prezentacja 
    Innowacyjne rozwiązania wspierające maksymalizacje plonów kukurydzy

    9.55-10.15 | Prezentacja  
    Królewska jakość w ochronie zbóż przed chorobami, czyli dlaczego warto inwestować w nowe rozwiązania?

    10.15-10.25 | Dyskusja i pytania z sali (10‘)

POWRÓT

Szanowny Użytkowniku!

Oglądasz archiwalną wersję strony.

Co możesz zrobić:

Przejdź do strony bieżącej edycji lub Kontynuuj przeglądanie