Prelegenci
Lidzbark Warmiński (woj. warmińsko-mazurskie)

C D G I Ł M P R S T Ż
Marta Damszel

Marta Damszel

Katedra Entomologii, Fitopatologii i Diagnostyki Molekularnej, Wydział Rolnictwa i Leśnictwa, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

·       absolwentka studiów magisterskich Wydziału Biologii UWM w Olsztynie

·       doktorat realizowany przy Wydziale Kształtowania Środowiska i Rolnictwa

w dyscyplinie agronomia, specjalność ochrona roślin

·       habilitacja: Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa, w dyscyplinie rolnictwo i ogrodnictwo,

·       zatrudniona na stanowisku profesora uczeni w UWM w Olsztynie na Wydziale Rolnictwa i Leśnictwa w Katedrze Entomologii, Fitopatologii i Diagnostyki Molekularnej

·       aktywność naukowo badawcza ukierunkowana na diagnostykę klasyczną i molekularną chorób roślin rolniczych przede wszystkim zbóż i rzepaku. Łączna liczba opublikowanych prac naukowych 68 o wartości IF 55,64 i sumarycznej punktacji MNiSW 2139. Wykonawca projektów badawczych w zakresie rolnictwa i leśnictwa, praktyk w diagnostyce polowej chorób zbóż i rzepaku, w 2022 r. nagrodzoną Odznaką Honorową „Zasłużony dla Rolnictwa”

Bierze udział w sesjach:

  • Hybrydowa ochrona

    ZOBACZ WIĘCEJ PRELEGENCI
     

    Hybrydowa ochrona

    • Ochrona pszenicy i rzepaku w połączeniu z biopreparatami – innowacyjne rozwiązania
    • Maksymalizacja plonu pszenicy i rzepaku – czy to konieczność przy obecnych kosztach produkcji?
    • Firmy fitofarmaceutyczne wobec holistycznego podejścia do ochrony – porady 

     

    9.10-09.40 | Wykład 
    Maksymalizacja plonu zbóż i rzepaku a hybrydowa ochrona

    9.40-9.55 | Prezentacja  
    Innowacyjne rozwiązania wspierające maksymalizacje plonów kukurydzy

    9.55-10.15 | Prezentacja   
    Królewska jakość w ochronie zbóż przed chorobami, czyli dlaczego warto inwestować w nowe rozwiązania?  

    10.15-10.25 | Dyskusja i pytania z sali 

POWRÓT

Szanowny Użytkowniku!

Oglądasz archiwalną wersję strony.

Co możesz zrobić:

Przejdź do strony bieżącej edycji lub Kontynuuj przeglądanie